söndag 14 november 2010

Utmanad av Mårtenssons kök

Jag har blivit utmanad av Mårtenssons kök som innebär att jag skall svara på några trevliga och roliga frågor


4 mat-tvprogram jag gärna ser:
Halv åtta hos mig
Allt med Leilas
Per Moberg
Allt med Jamie Oliver

4 saker jag ätit idag:
Scones
Äpplen
Lakritskolor :-)
Hemmagjord Pizza

4 smaker jag längtar efter:
Curry
Saffran
Pepparkakor
Vit choklad

4 saker på önskelistan :
En ny matberedare( den förra började ryka förra veckan, den hamnade fort på utsidan)
Ett riktigt stort skafferi, nu är allt uppdelat i 7 olika skåp och lådor
En megastor diskho där man får ner en hel bakplåt, nu diskar jag dom i badkaret :-)
Ett nytt kylskåp,  vill ha ett helt kylskåp, inte frys och kylskåp ihop som vi har nu

4 smaker som jag avskyr eller ja ogillar låter kanske bättre:
Kaffe, vin och Öl ( ja jag får inte många vuxenpoäng där inte :-) )
Alla slags skaldjur
Söt lakrits
All slags torkad frukt


Så skickar jag utmaningen vidare till 4 andra bloggare och då blir det:
Kaksmulan
Maddes Mumms
Angelicas Cupcakes
kakmonstren

4 kommentarer:

  1. Kul att läsa dina svar. Trist att ogilla all torkad frukt - det som är så gott ;)

    SvaraRadera
  2. Ellen. Ja det är egentligen synd det, för torkad frukt gör sig annars bra i bröd

    SvaraRadera