måndag 27 februari 2017

Nyheter från Cloetta


Är med i Cloettas blognätverk och har fått ännu ett härligt paket med nyheter hem, så mycket gått, Orginal Polly gillar jag och denna nyhet med lakrits, hallon och choklad  var himla god, Kick är en barndomsfavorit, alltid lika goda, förr hette den käck och det är fortfarande det jag kallar den för :-) himla smidigt med käck/ Kick bites i mindre format. Läkerol är något jag ofta köper, framför allt så gillar jag Läkerol Dental, lika gott som godis,lite väl goda ibland så jag äter upp hela asken på en gång :-) , Choko mjölkchoklad gillar jag och köper ofta dessa bland lösgodiset, den nya med mörk choklad på var lika god, om inte ännu godare. De torrostade cashewnötterna med sourcream och onion och fruity bites tänker jag låta någon på jobbet provsmaka då de inte riktigt tillhör mina favoriter, men jag är säker på att de är goda om man gillar dessa smaker.

1 kommentar:

  1. Ååh vad lyxigt! Det där skulle man inte tacka nej till😍

    SvaraRadera