onsdag 14 februari 2018

Vårens nyheter från Cloetta

Blir alltid lika glad när ett oväntat paket med nyheter från Cloetta dyker upp, dessa finns i butik från och med denna vecka och jag har redan köpt en ny påse med Polly zoo :-)



Polly zoo: Är en mix av Polly och Zoo! Zoo är en klassisk tablettask med apor och Polly blir en klassisk skumtopp med chokladöverdrag. Den nya pollypåsen är en kombination av dessa två. Åh jag gillar verkligen dessa och zoopolly smakar verkligen zoogodisar.

Nutisal Thai Spice: Innehåller en Torrostad mix av cashew, jordnötter, mandlar och bitar av kokosnöt. Nötmixen är inspirerad av Thailand och har smak av citrongräs, chili, ingefära och koko

Nutisal American BBQ: Nötter av alla dess slag går hem i vår familj så att få prova de här nya smakerna passar oss perfekt. American BBQ innehåller en torrostad mix av jordnötter, mandlar, cashew och friterad majs. Mixen är inspirerad av BBQ med både rökiga, salta och söta inslag.

Sportlunch coconut: En god chokladbit med en lagom mix av choklad och kokossmak som ger mersmak!  Jag som tokgillar kokos i choklad gillar verkligen denna nya sportlunch.
  
Malaco Savann är ett smågodis med vilt fruktiga smaker. Innehållet i påsen tar dig med till savannen med spännande djurfigurer som har smak och textur som uppskattas av både små och stora.

Malaco Smajlis är ett smågodis med uttrycksfullt söta smaker. Påsen innehåller en härlig mix av de välkända smajlisfigurerna med smak och textur som uppskattas av både små och stora.
 Lagom stora påsar till barnens lördagsgodis, gick hem både hos barnen och mig.

Läkerol Strawberry Lime – Den klassiska läkerolgodisen med smak av jordgubb och lime.

 

1 kommentar:

  1. Tack för trevliga godistips :) nu vet jag vad jag ska gå och köpa - mums! Tack för en fin blogg, jag skriver en nystartad blogg på http://handlamatpanatet.nu/blogg du är varmt välkommen om du vill gästblogga eller byta länkar! Ha det så fint, vänliga hälsningar Sofia

    SvaraRadera