måndag 28 januari 2013

Vinnare av en hel kartong ostbågar

Vinnaren av en hel kartong med smarriga ostbågar blev Rollin with Carro , hennes motivering var följande:

"Jag vill vinna därför att jag bor utomlands och här har vi inget snacks som är något att ha, varje dag önskar jag att jag hade en svensk chips påse eller ostbågar.Här finns oerhört trista smaker på chips och ostbågar, de smakar ingenting. vore kul om man hade så många påsar som väntade på en nästa gång man kommer hem så man kan ta med tillbaka och bunkra upp för ett tag. :)" 

Har aldrig bott utomlands men kan tänka mig att det är en massa saker som man saknar, själv skulle jag garanterat sakna lösgodiset :-) , ja och Estrellas Grillchips, Dillchips, Pepparchips och ostbågar :-) . Ja så nu kommer det snart finnas 18 påsar ostbågar som väntar på henne här i Sverige.

Men misströsta inte ni som inte vann, imorgon lägger jag ut en tävling där ni kan vinna en hel låda av Estrellas nya Popped Chips :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar